Monday, March 5, 2012

Big News!

Big-big news! I'm more than excited to announce you that few days ago I signed the contract with the international student exchange organization YFU and if everything works out, I'm going to spend one of the best, the greatest and the most amazing year in my life in Mexico!!! The program starts in August and meanwhile I have to give pretty much everything to pursue this dream of mine, including  finding the sponsors and hopefully getting a job. But since I want this so badly, I believe in myself and I can do it!
Suured-suured uudised! Ma olen nii meeletult põnevil, sest sõlmisin lepingu rahvusvahelise õpilasvahetusorganisatsiooni YFUga ja kui kõik hästi läheb, veedan ma oma elu ühe parima ja suurepärasema aasta Mehhikos!!! Minek on augustis ning vahepealsel ajal pean ma andma endast kõik, et oma unistust täide viia. Kindlasti peaksin töökoha ja sponsorid leidma. Kuna kõik võimalused tuleb ära kasutada, siis siinkohal ka palve suurele ringile: Kui teil või teie vanematel-sugulastel-sõpradel-tuttavatel on ettevõte ning arvate, et on olemas väikenegi võimalus, et nad mu unistust toetada võiksid, võtke minuga ühendust kerturuutma@hotmail.com täpsemate detailide saamiseks. YFU Eesti MTÜ arvelduskontoks on Swedbank a/k 221001141378. Kui te otsustate minu ettevõtmist teostada aidata, siis märkige selgituseks "Kertu Ruutma vahetusaasta Mehhikos" Sooviksin siinkohal kindlasti rõhutada, et minu jaoks pole oluline suur toetussumma, vaid vahetusaastale minek.

3 comments:

  1. õnnitlused ja õnnestumist! Mehhiko on üks mu dream destinationeid :)

    ReplyDelete
  2. love this post and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    ReplyDelete