Sunday, October 16, 2011

In a world full of wonder, don't let your troubles pull you under

Hey! It's time to add some pretty pictures here again:)
I've been such a bad blogger but school and other stuff like that takes all the time and I'm so happy that the school break is already after a week:) What's more, I turned 17 on Wednesday. The day went really great and we also visited Estonian museum of Arts with our class then.
About the other things... I've saved a little money and I'm graving for a really good and big curling iron. Right now I'm thinking about getting this one, which I saw on Blair Fowler's youtube channel. But if any of you know a good curling iron to recommend then I'd appreciate if you'd do it:)
Hei hei! On aeg jälle siia mõned ilusad pildid lisada. 
Olen väga väga halb blogija olnud aga kool ja muu sellega seonduv võtab enamus ajast ära ja ma olen nii õnnelik, et nädala pärast natukenegi puhata saab:) Ühtlasi oli mul ka kolmapäeval sünnipäev ja sain 17. Päev möödus väga toredasti ning toimus ka klassiväljasõit KUMUsse.
Teistest asjadest rääkides, olen ma natuke raha kõrvale pannud ja otsin hästi suuri ja häid lokitange. Hetkel mõtlen selle 1,5 inchise tellimise peale. Nägin seda esimest korda ühes Blair Fowleri iluvideos ja tal jätkus selle jaoks vaid häid sõnu. Aga igatahes, kui teil on suurepäraseid suuri lokitange soovitada, siis ma oleksin väga tänulik, kui te seda teekite:)












5 comments:

  1. Ive not been great either lately with blogging but thats what happens when you are busy x Curling tongs are great im just useless at them lol

    ReplyDelete
  2. well you're not the only one. I'm a bad blogger, too.
    but i'm busy too.
    xox

    ReplyDelete