Saturday, June 26, 2010

you may say I'm a dreamer, but I'm not the only one


Ma olen uue postituse kirjutamist väga palju edasi lükanud. Selle peamiseks põhjuseks on see, et tahtsin teha sissekande lõpetamisest, kuid ma pole veel kõiki pilte kätte saanud ning need mis olemas on, pole piisavalt head. Nüüd mõtlesin, et otsest postitust ma selle kohta ei teegi, sest nagunii kõik kirjutavad igal pool peaaegu sama juttu ning midagi suurt sellest rääkida pole ka. Võib olla mainiksin lihtsalt ära selle, et kõik läks nii, nagu lootsin, või isegi veel paremini. Pildid ehk millalgil siiski panen siia üles. Hiljem käisin Kaia sünnipäeval, järgmisel päeval viisin paberid sisse ning pidasime jaanipäeva. Ülejäänud päevad möödusid sarnaselt eelmistega. Eile bleachisin teksaseid ja ma jäin tulemusega väga rahule. Alguses kujutasin ette küll laigulisemat tulemust, kuid nagu öeldud, olen ma siiski väga rahul. Täna valgendasin ka lühikesi pükse ning pärast kahte bleachimist sai algselt täis olev pudel tühjaks. Ma ei tea, kas nii peabki olema, või kallasin ma seda igale poole natuke rohkem, kui vaja oleks läinud. Aga vahet pole ka.
Praegu ma tõesti loodan, et järgmise nädalavahetuse ilm tuleb soe, sest ühest väljasõidust Peipsi äärde küll keelduda ei tahaks.
Translate: I have been delayed writing new post for very long time. The main reason is that i wanted to write about my graduation, but i haven't recived all the photos and these what i got, aren't good enough. Now i  have decided not to write about that because everybody have written almost the same thing about that day and there isn't very much to tell anyways. But in general everything on my graduation day went like i planned or even better. I think that i'll post some pictures in this week. Later on that day i went to Kaia's birthday party and on next day i brought the papers to school and we celebrated midsummer day. Other days in this week have been similar. Yesterday i bleached my jeans and i'm so happy of the result. Today i also bleached shorts and now the whiten bottle is empty. I'm not sure if it has to be so, or i wasted too much of it, but never mind. 
Right now i hope that next weekend will be warm and sunny, cause i really want to go to Peipsi lake for few days.

1 comment:

  1. I really like the photos in your blog!

    Kisses
    Teresa
    http://my-fashion-space.blogspot.com/

    ReplyDelete