Thursday, June 3, 2010

tell me everything will be okay before i fall

Lõpuks ongi see kauaoodatud suvi saabunud, kool on läbi, eksamid on tulemas ja kõik on nii pingevaba. Kuigi muidugi ootan ma aega, mil lõpetamine on ära olnud ja saab hakata korralikult suve nautima.
Vahepeal toimunust siis nii palju, et teisipäeval oli meil tutipäev, mis oli tavaliste koolipäevadega võrreldes päris lahe, kuid nagu teistes koolides, oleks ka meil võinud olla mingeid tegevusi ja ettevõtmisi seoses selle päevaga. Mul sellest päevast ühtegi pilti pole ja teistelt pole ka viitsinud luba küsida, et kas ma nende pilte kasutada võin.
 Eile oli mul peaaegu täiesti vaba päev. Lõuna ajal õppisin umbes kaks tundi eesti keelt ning siis tuli Krissu siia, mil ma ka lõpetasin. Kui ta minema läks, läksin välja ning juba oligi päev õhtus. Täna käisin eesti keele konsultatsioonis ja see kõik tundub kuidagi nii lihtne ja loogiline ja ma ei kujuta ette, mida ma veel homme õppima peaksin. Võibolla mõisteid ?
 Nüüd ma lõpetan. Tsau

3 comments:

  1. Great photos!


    Visit my blog? Leave a comment? Follow? I'd be more than happy to reciprocate the blog love :)
    http://voguishblog.blogspot.com/

    ReplyDelete