Tuesday, May 18, 2010

Palanga




 







Palanga reis möödus väga kiiresti ja super lõbusalt. Ma uskusin, et see reis tuleb hea, aga, et kohe niii lahe..
Esimesel päeval käisime ristimäel ja merevaigu muuseumis, hiljem läksime Palangasse, kus me vaba aega saime, et jalakäijate tänaval jalutada ja omale suveniire osta. Sain sõrmuse ja käevõru. Hiljem läksime maximasse, mis oli ainult ühe x-iga aga ikkagi väga suur. Ostsime süüa ja värki ning suundusime hotelli. Kohe oli ees ootamas õhtusöök, mis oli täielik pettumus. Kui õhtusöök maksab 60 krooni, ootan ma sellelt rohkemat, kui et eelroaks pakutakse kolm vorstiviilu, võid ja leiba ning pearoaks jahedaid makarone koos porgandi salati ja mingi kotletiga, kastmeks sulatatud või ( ma pole kindel, kas see oli sulatatud või, aga igatahes maitses küll nii).
Pärast õhtusööki chillisime niisama. Hommikul ärkasime kell pool kaheksa, läksime sööma ja siis juba Kura Säärele. Käisime meremuuseumis, kus oli üks suur lahe merilõvi ja hiljem läksime delfinaariumisse. Seal oli ka päris lahe ja pritsimist sai ka päris mitu korda tunda. Siis käisime Nõidade mäel ning suundusime tagasi Palangasse. Käisime poes ja uuesti jalakäijate tänaval. Siis ostsin ma ühed täiega kenad kõrvarõngad päris kalli hinna eest, ning unustasin need hotelli. Seejärel läksime tagasi hotelli, sõime õhtust ja seejärel jäime Kaia, Roltsi ja veel mõne inimesega hotelli, ülejäänud läksid grillima.
Hommikul hakkasime tagasi kodu poole sõitma. Käisime Riia vanalinnas, mis oli ilus, aga ma olin väga väsinud ja ei pannud midagi suurt seal tähele. Edasi läksime Lidosse ja siis juba koju..
Reis oli tõesti suurepärane, ja ma ei uskund, et see reis nii lahe tuleb, kuid ma eksisin.

1 comment:

  1. i love the images on your blog...did yoo take them all???cool!!!enjoyin your blog. cheers!!!

    ReplyDelete