Thursday, May 13, 2010

here we come



Jälle üks nädal peaaegu läbi ning homme juba Palangale. Ma mäletan, kui me veel klassiga seda reisi planeerisime ning aeg on väga kiiresti läinud.
 Tänasest lühidalt rääkides oli meil Eesti keeles proovieksam, mis polnud eriti raske, kuid üle nelja ma kindlasti hindeks ei saa, Ajaloos kirjutasime arutlust, mis mul metsa läks, ning pärast kooli chillisin niisama. Nii mõnus on väljas käia, kui enam ei pea kandma paksu talvejopet ning saapaid. Aga see selleks. Kott sai mul enam-vähem pakitud, hommikul ärkan kell pool kuus ja viskan viimased asjad ka sisse. Tundub, nagu ma läheks elama sinna, kuid tegelt on mul päris vähe asju, lihtsalt ma ei viitsinud neid kuskile väiksesse kotti suruda ja võtsin seetõttu suure.
 Peaks nüüd magama minema, sest praeguse seisuga on mul vaid kuus tundi magada.

1 comment: