Sunday, February 28, 2010

everybody wants to go to heaven but nobody wants to die




                Mulle tundub, et ma pean oma blogi muutma pildiblogiks, sest mul on arvutis lihtsalt NII palju lahedaid ja inspireerivaid pilte erinevatelt lehekülgedelt, ning kirjutada pole mul õieti millestki. Tegelt ma just kirjutasin küll ühe mitte just väga pika teksti siia, kuid jälle kustutasin, sest see tavaline jutt stiilis 'ärkasin kell kümme ja seejärel vaatasin telekat' on hakanud mind suht ära tüütama. Teiste blogidest ma isegi võin seda veel lugeda, kui nad selle kuidagi huvitavalt kirja oskavad panna, kuid mina kahjuks ei oska ja ei taha kirjutada ka sellest.

Igatahes ma peaksin praegu "Nimed Marmoltahvlil" lugema, aga hiljem jõuab ka...võibolla

2 comments:

  1. It's funny how I can understand almost everything what you are writing :-D!

    -Sanni (from finland :)

    ReplyDelete
  2. Hi,
    I wanted to invite you to visit my collages fashion blog: BlueisinFashionthisYear.com
    Thank you :)

    ReplyDelete